خريد اقساطي خودرو | بررسي خودرو اچ سي كراس بخش اول

۸ بازديد

خريد اقساطي خودرو | بررسي خودرو اچ سي كراس : خودرو دانگ فنگ در دو تيپ اتوماتيك و دستي عرضه شده است. گيربكس 5 سرعته دستي و 4 سرعته اتوماتيك، بر عكس تصور گيربكس اتوماتيك اين خودرو از نوع AL4 پژو كه بر روي 206 اتوماتيك در ايران نصب شده است نيست بلكه دانگ فنگ ترجيح داده از گيربكس ساز معروف آيسين ژاپن گيربكس خودرو را تهيه نمايد.


خريد اقساطي خودرو و بررسي خودروي اچ سي كراس

 در فروردين ماه سال ۱۳۹۵ توسط ايران خودرو به بازار ايران معرفي گرديد. اين محصول در برابر ديگر محصولات ايران‌خودرو، از ويژگي‌هاي ايمني و تجهيزات رفاهي نوين تري نسبت به ساير توليدات ايران خودرو بهره مند مي باشد. اين خودرو از نظر ابعاد با ديگر كراس اور ها فاصله داشته و پسوند كراس فقط به دليل داشتن چند فلاپ بدنه و باربند، در نام اين خودرو گنجانده شده است.
 

خريد اقساطي خودرو و نگاهي به كمپاني دانگ فنگ

دانگ فنگ يكي از بزرگترين كمپاني هاي خودرو ساز چين ميباشد كه در ابتدا در زمينه توليد خودروهاي سنگين مانند كاميون و اتوبوس ها فعاليت داشت اما بعد از مدتي اين كمپاني تصميم به توليد خودرو هاي سواري گرفت .

خودروي اچ سي كراس با همكاري كمپاني پژو فرانسه توسعه يافته و در آن از پلتفرم پژو ۳۰۸ استفاده شده است.

در نهايت در سال 1395 قراردادي ميان ايران خودرو و شركت دانگ فنگ ايجاد شد و در دو مدل ، خودرو هاچبك دانگ فنگ H30 و S30 وارد بازار ايران شد .

طراحي خودروي اچ سي كراس به طوري است كه چيزي بين يك خودروي هاچ‌بك و كراس‌اور ميباشد كه برخي از ويژگي‌هاي ظاهري هر دو را دارا است .

اين خودرو توانسته از مجموعه محصولات روز دنيا با رعايت استانداردهايي همچون طراحي، ايمني و تجهيزات رفاهي مناسب، انتخابي مناسب براي جوانان و خانواده ها باشد و دانگ فنگ در سال 2013 موفق به كسب رتبه دوم توليد خودرو در چين شد .

خريد اقساطي خودرو و نگاهي به خودروي HS30

اين خودرو دقيقا مشابه خودرو اچ سي كراس است و تنها فرق آن داشتن صندوق اضافي است و حاصل تلاش هاي خودروسازان ايراني مي باشد. و به علت داشتن يك صندوق در قسمت عقب خودرو نسبت به H30 كراس جادارتر و بزرگ تر است.

رقبايh30 cross

از مهم ترين رقباي اين خودروي چيني رنو ساندرو ، ساندرو استپ وي ، ليفان X50 ، چانگان CS35 و پژو ۲۰۶ را ميتوان نام برد .

بررسي مزاياي اچ سي كراس و خريد اقساطي خودرو

  •     داشتن باك بزرگ و كم مصرف بودن اين خودرو در به اتمام رساندن سوخت
  •     تهيه بسيار راحت و ارزان تمامي لوازم جانبي و تجهيزات يدكي
  •     فضاي سرنشينان مناسب
  •     امكانات رفاهي ضروري و كاربردي
  •     قيمت مناسب براي خريد اقساطي خودرو
  •     داراي حالت هاي مختلف دنده نظير حالت دنده يك/دو ، حالت O/D و اسپرت و حالت رانندگي در جاده لغزنده

يكي ديگر از ويژگي هاي اين خودرو كه ميتواند نظر راننده را جلب كند هندلينگ خوب اچ سي كراس نسبت به ارتفاع آن است به صورتي كه ميتوان در پيچ هاي تند اين خودرو را كنترل كرد البته اچ سي كراس فاقد سيستم كنترل تركشن TCS و سيستم كنترل پايداري ESP ميباشد كه نبود اين سيستم‌ها را در زمان ترمزگيري ميتوان متوجه شد و ترمزگيري در پيچ‌ها بايد با كمي دقت بيشتر و سرعت معقول تري انجام شود .

بررسي امكانات خودروي H30 كراس

  •     داراي سيستم تهويه مطبوع اتوماتيك
  •     سانروف برقي
  •     داراي صفحه نمايش لمسي ۶.۵ اينچي با قابليت پخش فايل‌هاي صوتي و تصويري و سيستم رهياب
  •     دوربين و حسگر پارك ديد عقب

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.