آرشیو مهر ماه 1400

نمايشگاه اتومبيل در كرج

نمايشگاه خودرو

نمايشگاه اتومبيل در كرج | بررسي نكات مهم جهت خريد خودرو:اگر تاكنون خريد و فروش خودرو، انجام داده باشيد به نكات و مسائل بسيار مهمي برخورد كرده ايد. از مواردي مربوط به ظاهر خودرو تا مشكلات گارانتي و…را بايد در هنگام خريد خودرو بررسي كرد. در اين مقاله با هم به بررسي مهم ترين نكات زمان خريد خودرو مي پردازيم.

جهت خريد خودرو به نمايشگاه اتومبيل در كرج (نمايشگاه صمد شكراللهي ) مراجعه فرماييد.


مجموعه اتومبيل‌صمدشكرالهي از سال ۱۳۹۳ توسط مهندسان و كارشناسان حرفه‌اي خودرو با هدف ايجاد محيطي امن و آسان در جهت تسهيل در امر خريد و فروش، ارايه اطلاعات، قيمت و اخبار خودرو و همچنين تعامل ساده‌تر خريداران و فروشندگان شروع به فعاليت كرده و اميد است تا در رسيدن به اين هدف با همراهي مردم شريف باعث افتخار ايران عزيزمان گردد. 



 نكات مهم هنگام خريد خودرو در نمايشگاه اتومبيل در كرج

جهت خريد خودرو ؛ در نمايشگاه خودرو در كرج با خيال آسوده ؛ به نمايشگاه صمد شكراللهي مراجعه فرماييد.

خريد خودرو معمولاً از كارهاي پر چالش است، به ويژه اگر دفعه اول هست كه اقدام به خريد خودرو مي كنيد احتمال اينكه در آينده از خريدي كه انجام داديد پشيمان شويد بسيار زياد است.

بازار خودرو شرايط به خصوصي دارد كه هرچقدر حواستان جمع تر باشد ريسك هايي كه قرار است با آن ها در گير شويد كمتر مي شوند.

جهت خريد خودرو ؛ در نمايشگاه اتومبيل در كرج با خيال آسوده ؛ به ((نمايشگاه صمد شكراللهي)) مراجعه فرماييد.

خريد خودرو بدون كسب اطلاعات ممنوع!

جهت خريد خودرو به نمايشگاه اتومبيل در كرج (نمايشگاه صمد شكراللهي ) مراجعه فرماييد.

معمولا هنگامي كه مردم قرار است چيزي را خريداري كنند، ابتدا با ديگران تحقيق و مشورت انجام مي‌دهند. پس چه بهتر است ابتدا تحقيق خود را از اينترنت شروع كنيد. سايت هاي متنوع، اطلاعات خوبي را در اختيار شما قرار مي دهند. هم چنين در مورد قيمت روز خودرو و آخرين قيمت معامله شده، مي توانيد اطلاعات مفيدي كسب كنيد. حتي اگر قصد خريد خودرو دست دوم داريد، اهميت اين مسئله (تحقيق قيمت ها در اينترنت) كاهش پيدا نمي كند و يا ميتوانيد از نمايشگاه خودرو در كرج ؛ نمايشگاه هاي بسياري تحقيق نماييد.

با به دست آوردن دانش كافي در اين مورد، مي توانيد در مورد قيمت خودرو چانه بزنيد.

روش‌هاي تأمين كردن هزينه قيمت خودرو

براي خريد خودرو مي توانيد از تسهيلات بانكي، يا اعتباري نمايندگان فروش خودرو استفاده كنيد؛ اما توصيه ما استفاده از وام هاي نمايندگي خودروها نيست، چرا كه نمايندگي هاي فروش خودرو بهره هاي بالاتري نسبت به سودهاي بانكي دريافت مي كنند. و حتي با سرچ در اينترنت مي توانيد، براي بررسي نرخ بهره روز كمك بگيريد.

حضور در نمايشگاه اتومبيل در كرج

جهت خريد خودرو ؛ در نمايشگاه اتومبيل در كرج با خيال آسوده ؛ به نمايشگاه صمد شكراللهي مراجعه فرماييد.

با بررسي و تحقيق درمورد قيمت خودرو مورد نظر در نمايشگاه خودرو در كرج نكات خوبي دستگيرتان مي شود. زيرا با نرخ واقعي خودروهاي روز روبه رو مي شويد. و بهتر مي توانيد درمحل مورد نظر، چانه زني كرده يا از اطلاعات خود كمك بگيريد.

هدف اين مجموعه‌ي «اتومبيل‌صمدشكرالهي» ايجاد سهولت و اطمينان در فرآيند خريد خودروي مناسب براي خريداران و همچنين فراهم ساختن بستري مناسب براي فروش خودرو در كوتاه‌ترين زمان ممكن براي فروشندگان مي‌باشد.

در قسمت «ليست‌ قيمت‌ خودرو» قيمت خودروهاي نمايشگاه از معتبرترين منابع قيمت خودرو جمع‌آوري و قرار داده شده است و به صورت مداوم توسط تيم ما به‌روزرساني مي‌شود.

 

بررسي خريد نقد و اقساط خودرو

۱۴ بازديد

خريد نقد و اقساط خودرو

بررسي خريد نقد و اقساط خودرو: گروه «اتومبيل‌صمد‌شكرالهي»، با نگاهي نو و با تلاش در  نمايشگاه خودرو در جهت سهولت خريد نقد و اقساط خودرو و فروش براي خدمت به مردم عزيز كشورمان قدم برمي‌دارد. 


بررسي نكات بسيار مهم پيش از خريد خودرو

قيمت خودرو و بودجه شما

 حتما براي هر خريداري قيمت خودروهاي داخلي و خارجي يك موضوع بسيار مهم به شمار مي رود. به همين جهت اگر قصد خريد خودرو از بازار آزاد را داريد حتما قيمت اعلامي از طرف شركت هاي خودروسازي را كنترل كنيد و سپس آن را با قيمت هاي اعلامي فروشندگان در آگهي ها و يا نمايشگاه هاي خودرو مقايسه كنيد. زيرا در بسياري از موارد اختلاف قيمت ها بسيار وحشتناك بوده و هميشه عده اي سودجو در حاشيه بازار منتظر سو استفاده از اعتماد شما هستند.

مشخصات فني خودروها را بخوانيد

براي خيلي از متقاضيان خريد نقد و اقساط خودرو موضوع مشخصات فني خودروهاي ايراني و وارداتي يك نكته كليدي به شمار مي رود. امروزه كمتر كسي است كه اطلاعات حداقلي در رابطه با اين موضوع نداشته باشد اما با اين وجود امكان دارد اين مشخصات همواره بروز شوند و يا با معرفي مدل هاي جديد با تغييراتي همراه باشند. به همين علت كنترل مشخصات فني شما را در انتخاب بهتر ياري خواهد كرد.

خودروها را مقايسه كنيد

با يك كليك كردن ساده مي توانيد مقايسه خودروها را انجام دهيد و اين موضوع يكي از مهمترين نكاتي است كه بايد پيش از خريد خودرو آن را در دستور كار قرار دهيد. به طور مثال وقتي شما با بودجه اي در حدود 300 ميليون تومان قصد خريد خودرو داريد مي توانيد خودروهاي مختلفي را در اين رده قيمتي از نظر مشخصات فني، امكانات و ديگر موضوعات مرتبط با سليقه خود را با يكديگر مقايسه كنيد و در نهايت به يك تصميم قطعي و نهايي در اين زمينه برسيد.

توجه به شرايط و چگونگي پرداخت هزينه خريد

قبل از خريد خودرو صفر كيلومتر به شرايط و ضوابط تعيين شده كارخانه سازنده يا نمايندگي فروش توجه كنيد. برخي اوقات امكان دارد كه شرايط خريد خودرو با آن چيزي كه فروشنده در نمايشگاه اعلام مي كند متفاوت باشد. براي جلوگيري از ايجاد چنين مسائل و مشكلاتي پيشنهاد مي شود تمام بندهاي شرايط قرارداد را به طور دقيق مطالعه كرده و پس از آن اقدام به خريد خودرو كنيد.

توجه به زمان تحويل خودرو

خودروهايي كه به صورت پيش فروش در كشور به مشتريان فروخته مي شود و خودرو در موعد مقرر بايد تحويل مشتري شود،دقت به زمان دقيق تحويل نكته مهمي است كه بايد در پيش فروش خودرو صفر به آن دقت شود. ممكن است مشكلاتي از جمله تحريم ها و مشكلات خودروهاي مونتاژي باعث شود تحويل خودروهاي پيش فروش در مدت زمان طولاني انجام شده و يا كلا منتفي شود.

فرآيند خريد نقد و اقساط خودرو :

جهت خريد نقد و اقساط خودرو به نكات زير توجه نماييد.

هدف مجموعه‌ي «اتومبيل‌صمدشكرالهي» ايجاد سهولت و اطمينان در فرآيند خريد نقد و اقساط خودرو براي خريداران و همچنين فراهم ساختن بستري مناسب براي فروش خودرو در كوتاه‌ترين زمان ممكن براي فروشندگان مي‌باشد.

شرايط خريد نقد خودرو به صورت توافق بين طرفين مي باشد و خريدار با پرداخت مبلغ خودرو ، در يك عقد قرارداد بصورت مبايعه نامه خودروي خود را تحويل خواهد گرفت.

در صورت خريد اقساطي، متقاضي با پرداخت 70% از مبلغ كل و پرداخت الباقي كه بصورت چك يك الي 10 ماه تقسيط مي گردد خودرو را تحويل خواهد گرفت.

تبصره : در صورت خريد اقساطي ، انتقال بخشي از سند و برگ سبز به نام متقاضي صورت خواهد گرفت  و همچنين تعويض پلاك بنام وي انجام خواهد شد.

گروه «اتومبيل‌صمد‌شكرالهي»، با نگاهي نو و با تلاش در  نمايشگاه خودرو در جهت سهولت خريد نقد و اقساط خودرو و فروش براي خدمت به مردم عزيز كشورمان قدم برمي‌دارد. 

هدف مجموعه‌ي «اتومبيل‌صمدشكرالهي» ايجاد سهولت و اطمينان در فرآيند خريد نقد و اقساط خودرو براي خريداران و همچنين فراهم ساختن بستري مناسب براي فروش خودرو در كوتاه‌ترين زمان ممكن براي فروشندگان مي‌باشد.

 

خريد اقساطي خودرو | بررسي خودرو شاهين سايپا | بخش اول

۱۳ بازديد

خريد اقساطي خودرو

خريد اقساطي خودرو | بررسي خودرو شاهين سايپا | بخش اول : نخستين بار در سال ۱۳۹۳ بود كه در بين صحبت‌هاي مسئولان سايپا، زمزمه‌هايي مبني بر طراحي و توسعه خودرويي مدرن بر روي مگاپلتفرم كاملاً جديد اين شركت تحت عنوان پروژه SP100 شنيده شد و تا انتهاي همان سال، تصاويري از ماكت ۱:۴ اين خودرو در مركز تحقيقات سايپا و همچنين ماكت ۱:۱ آن در حاشيه دومين جشنواره طراحي خودرو سايپا انتشار يافت تا اين پروژه از همان اول بسيار كنجكاوي برانگيز باشد.


روند پيدايش خودرو شاهين ، خريد اقساطي  خودرو

  • در اواخر سال ۹۶ نيز تصاويري جاسوسي از حضور تيبا ۲ و خودروي كاملاً جديد سايپا يا همان SP100 در هند از سوي رسانه‌هاي اين كشور مخابره شد كه بازخورد گسترده‌اي در رسانه‌هاي داخلي داشت و در جواب به بحث‌هاي مطرح‌شده و حواشي ايجادشده، همان زمان از طرف مسئولان سايپا به‌صورت رسمي عنوان شد كه اين خودرو به‌منظور انجام تست‌هاي كاليبراسيون به كمپاني بوش هند فرستاده‌شده است و مابقي تست‌هاي كاليبراسيون آن نيز در بوش آلمان انجام خواهد پذيرفت.خريد اقساطي خودرو
  • سرانجام در اواخر تيرماه سال ۱۳۹۷ و در نمايشگاه بين‌المللي خودرو شيراز از نسخه نهايي خودروي جديد SP100 با نام “رهام” رونمايي شد. در اواخر سال ۹۸ اما به دلايلي، نام اين خودرو از رهام به “شاهين” تغيير پيدا كرد.

خريد اقساطي خودرو ، بررسي دلايل اهميت عرضه سايپا به بازار

  • عرضه سايپا شاهين به بازار از طرف سايپا را از چندين جهت مي‌توان يكي از نقاط عطف و مهم‌ترين اتفاقات و تحولات يك دهه اخير صنعت خودرو ايران قلمداد كرد.خريد اقساطي خودرو
  • دقت داشته باشيد كه درست در بحبوحه تشديد تحريم‌ها و كاهش حداكثري ارتباطات بين‌المللي صنايع كشورمان با شركاي خارجي، شاهين خود را آماده ورود به بازار مي‌كند.
  • آماده‌سازي خطوط توليد و تلاش براي بومي‌سازي حداكثري قطعات و مجموعه‌هاي فني و تزييناتي خودروي كاملاً جديدي مانند شاهين، آن‌هم در دشوارترين شرايط اقتصادي كشور  بعد از دوران جنگ تحميلي، حقيقتاً عزمي راسخ را مطالبه مي‌كند.خريد اقساطي خودرو
  • از طرفي فراموش نكنيد كه با معرفي شاهين، سايپا به‌صورت رسمي و براي نخستين بار خودرويي با برند خودش را در سگمنت C عرضه مي‌كند و وارد كلاس جديدي مي‌شود كه تا قبل ازاين بيشتر جولانگاه محصولات ايران‌خودرو بوده است. همچنين پس از مدت‌ها عرضه خودروهاي گوناگون بر روي پلتفرم ارتقاءيافته اما قديمي پرايد (پلتفرم‌هاي X100 و X200 كه شامل خانواده پرايد و تيبا مي‌شوند) حالا سايپا مگاپلتفرمي جديد، انعطاف‌پذير و مدرن‌تر را در اختيار دارد كه با اتكا بر آن مي‌تواند طيف گسترده‌اي از محصولات در كلاس‌ هاي گوناگون (سدان، هاچ بك، كراس اوور و…) را توسعه دهد.خريد اقساطي خودرو
  • درنتيجه سايپا خودروهايي را در سبد محصولات اختصاصي خود خواهد داشت كه به‌شرط عملكرد فني خوب و كيفيت ساخت و دقت مونتاژ مناسب، در بازارهاي صادراتي نيز مي‌توانند حرف‌هايي براي گفتن داشته باشند.خريد اقساطي خودرو

آشنايي و بررسي بيشتر سايپا شاهين ؛ طراحي ظاهري

  • گفته مي‌شود كه پروسه طراحي و حجم‌پردازي اين خودرو به‌ صورت كامل در مركز تحقيقات سايپا و با اتكاي حداكثري بر توان طراحان و متخصصان داخلي و طي مدت‌زمان ۴ سال صورت پذيرفته است كه بايد گفت در مقياس بين‌المللي و حرفه‌اي طراحي خودرو نيز بازه زماني استانداردي به شمار مي‌رود

خريد خودرو در كرج

كاربرد خودرودر زندگي امروزه بشر بسيار متنوع وگسترده شده است واكثرمردم به دنبال خريد خودرو در كرج و ديگرنقاط هستند:

 


 

نمايشگاه اتومبيل صمد شكرالهي با بيشينه كاري موفق در زمينه خريد خودرو در كرج و ارائه خدمات براي مشاوره و همراهي خريداران خودرو در استان البرز همراه شما خواهد بود

براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما در ارتباط باشيد 5000 50 33 026 - 8000 50 33 026 -   9000 50 33 026

 


معيارهاي #خريد خودرو در كرج

  • بنابر تحقيقات گزارشهاي اخير، مردم عادي هنگام خريد خودرو قبل از هر چيز به پايين آمدن قيمت خودرو در آينده دقت دارند.  تحقيقات نشان مي‌دهد مردم عادي وقت خريد خودرو بر خلاف پول دارها و طبقه مرفه جامعه،پيش از زيبايي، قابليت تعمير و نگه داري و نوع سوخت، به افت قيمت خودرو در آينده دقت دارند.خريد خودرو در كرج

اطلاعات خود را كامل كنيد و بادانش زياد براي خريد خودرو در كرج و ديگرنقاط برويد:

  • مهمترين چيزي كه بايد پيش از خريد خودروبدانيد،اطلاعات كافي است ، اشتباه است كه بدون داشتن اطلاعالت به سراغ خودرويي برويد. شما مي توانيد هر چيزي را كه در مورد خريد خودرودركرج مي خواهيد بدانيد آنلاين پيدا كنيد ، سايت هاي خودروها مكان هايي بسيار عالي براي شروع تحقيق در مورد خودروها در محدوده قيمتتان هستند.خريد خودرو در كرج
  • همچنين، اگر شما در حال خريد يك ماشين جديد هستيد، قصدتان قيمت خودرو خواهد بود قيمت مبلغي است كه فروشنده براي توليد كننده ماشين پرداخت مي كند. از طرفي ديگر، اگر شما به خريد يك ماشين استفاده شده فكر مي كنيد، قيمت هاي آخر فروش مجدد آن مدل ماشين خاص را بررسي كنيد.خريد خودرو در كرج
  • اين اطلاعات به شما توانايي چانه زني بزرگي را مي دهد. اگر هدف مبادله يا فروش از خودروفعلي خود را داريد، ارزش بازار را براي وسيله نقليه خود نيز  مورد بررسي قراردهيد. دانستن ارزش خودروشما نيز مي تواند يك ابزار چانه زني قدرتمند باشد.خريدخودرودر كرج

 

خريد خودرو در كرج با معيار هاي متداول بيشتر آشنا شويد 

به نكات هاي  پيش تامين كننده مالي توجه كنيد:

  • بيشترمردم از طريق نمايندگي خودرو، وام مي گيرند، اما اين به نفع مالي آنها نيست. نرخ هاي بهره نمايندگي ها اكثرابالاتر از نرخ وام از بانك ها و اتحاديه هاي اعتباري است. بانك يا اتحاديه هاي اعتباري يكي ازعاليترين مكان ها براي وام خودرو است.خريدخودرو در كرج
  • گرچه ممكن است بهترين معاملات خودرو را آنلاين پيدا نكنيد، اما مي توانيد از اينترنت براي بررسي نرخ بهره فعلي استفاده كنيد و درآخر، هنگامي كه وام را از هر موسسه مالي دريافت كرديد، مي توانيد خودرومورد نظر خود را بگيريد.خريد خودرو در كرج

 

#نمايشگاه_خودرو_در_كرج:

براي خريد خودرو هميشه من حداقل به يك نمايشگاه خودرو رفته ام به اين صورت، با اين كار من هميشه قيمت آنها را مي دانم وباخيال راحت خودرو مورد نظر خود را نسبت به بودجه ي خود انتخاب مي كنم.خريدخودرودر كرج

اثاث مذاكره خوب:

براي من، خريد خودرويك بازي شطرنج است، نه جنگ ؛ در كنار خريد يك خانه، خريد يك خودروجديد يكي از مهمترين وبهترين سرمايه گذاري هايي است كه در زندگي انجام مي دهيد. در واقع،امكان دارد بازپرداخت اين ماشين را تا چهار، پنج يا شش سال آينده تمام كنيد و بذاريد فروشنده متوجه شود شما نمي خواهيد فقط كمي خودرو را برانيد.

هركاري كه مي توانيد را انجام دهيد تا وام خودرو را بگيريد وبعد از فروشنده هم تخفيف بگيريد.خريدخودرودر كرج

اگر فروشنده به شما پيشنهادي داد كه شامل پرداخت ماهانه يك مقدار مشخص بر اساس يك وام 60 ماهه مي شود، به آنها بگوييد كه مي خواهيد همان پرداخت را با وام 48 ماهه داشته باشيد.

خريد خودرو در كرج

خريد هيجاني انجام ندهيد :

قبل از خريد يك وسيله نقليه، تحقيقات وسيعي را انجام دهيد. خريد يك خودرو با هوس يك تلاش خطرناك است.شما ممكن است خيلي دير آگاه شويد كه نمي توانيد هزينه خودرو را بپردازيد، يا امكان داردمتوجه شويد كه عملكرد خودرو با انتظارات شما برآورده نمي شود.خريدخودرودر كرج

با بررسي مدل و سبك ماشين، و بررسي نرخ هاي بيمه و منبع ماليتان، شما بايد خودرويي را بخريد كه براي سال هاي زيادي از آن لذت ببريد.

خريد خودرو در كرج

ازخريد وسايل جانبي بپرهيزيد:

خريد يك خودروجديد يك خريد بزرگ است وامكان دارد تا چند سال آينده برايش هزينه هايي پرداخت كنيد.اگر شما منبع مالي خودرو را تامين كرديد، هزينه هاي كلي لوازم جانبيتان مي تواند به سرعت بالا برود، بنابراين خريد اين موارد را تاميتوانيد كم كنيد.

خريدخودرودر كرج

 

خريد خودرو در كرج با معيار هاي متداول بيشتر آشنا شويد

۵ بازديد

خريد خودرو

كاربرد خودرودر زندگي امروزه بشر بسيار متنوع وگسترده شده است واكثرمردم به دنبال خريد خودرو در كرج و ديگرنقاط هستند:

 


 

نمايشگاه اتومبيل صمد شكرالهي با بيشينه كاري موفق در زمينه خريد خودرو در كرج و ارائه خدمات براي مشاوره و همراهي خريداران خودرو در استان البرز همراه شما خواهد بود

براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما در ارتباط باشيد 5000 50 33 026 - 8000 50 33 026 -   9000 50 33 026

 


معيارهاي #خريد خودرو در كرج

  • بنابر تحقيقات گزارشهاي اخير، مردم عادي هنگام خريد خودرو قبل از هر چيز به پايين آمدن قيمت خودرو در آينده دقت دارند.  تحقيقات نشان مي‌دهد مردم عادي وقت خريد خودرو بر خلاف پول دارها و طبقه مرفه جامعه،پيش از زيبايي، قابليت تعمير و نگه داري و نوع سوخت، به افت قيمت خودرو در آينده دقت دارند.خريد خودرو در كرج

اطلاعات خود را كامل كنيد و بادانش زياد براي خريد خودرودر كرج و ديگرنقاط برويد:

  • مهمترين چيزي كه بايد پيش از خريد خودروبدانيد،اطلاعات كافي است ، اشتباه است كه بدون داشتن اطلاعالت به سراغ خودرويي برويد. شما مي توانيد هر چيزي را كه در مورد خريد خودرودركرج مي خواهيد بدانيد آنلاين پيدا كنيد ، سايت هاي خودروها مكان هايي بسيار عالي براي شروع تحقيق در مورد خودروها در محدوده قيمتتان هستند.خريد خودرو در كرج
  • همچنين، اگر شما در حال خريد يك ماشين جديد هستيد، قصدتان قيمت خودرو خواهد بود قيمت مبلغي است كه فروشنده براي توليد كننده ماشين پرداخت مي كند. از طرفي ديگر، اگر شما به خريد يك ماشين استفاده شده فكر مي كنيد، قيمت هاي آخر فروش مجدد آن مدل ماشين خاص را بررسي كنيد.خريد خودرو در كرج
  • اين اطلاعات به شما توانايي چانه زني بزرگي را مي دهد. اگر هدف مبادله يا فروش از خودروفعلي خود را داريد، ارزش بازار را براي وسيله نقليه خود نيز  مورد بررسي قراردهيد. دانستن ارزش خودروشما نيز مي تواند يك ابزار چانه زني قدرتمند باشد.خريدخودرودر كرج

 

خريد خودرو در كرج با معيار هاي متداول بيشتر آشنا شويد 

به نكات هاي  پيش تامين كننده مالي توجه كنيد:

  • بيشترمردم از طريق نمايندگي خودرو، وام مي گيرند، اما اين به نفع مالي آنها نيست. نرخ هاي بهره نمايندگي ها اكثرابالاتر از نرخ وام از بانك ها و اتحاديه هاي اعتباري است. بانك يا اتحاديه هاي اعتباري يكي ازعاليترين مكان ها براي وام خودرو است.خريدخودرودر كرج
  • گرچه ممكن است بهترين معاملات خودرو را آنلاين پيدا نكنيد، اما مي توانيد از اينترنت براي بررسي نرخ بهره فعلي استفاده كنيد و درآخر، هنگامي كه وام را از هر موسسه مالي دريافت كرديد، مي توانيد خودرومورد نظر خود را بگيريد.خريد خودرو در كرج

 

#نمايشگاه_خودرو_در_كرج:

براي خريد خودرو هميشه من حداقل به يك نمايشگاه خودرو رفته ام به اين صورت، با اين كار من هميشه قيمت آنها را مي دانم وباخيال راحت خودرو مورد نظر خود را نسبت به بودجه ي خود انتخاب مي كنم.خريدخودرودر كرج

اثاث مذاكره خوب:

براي من، خريد خودرويك بازي شطرنج است، نه جنگ ؛ در كنار خريد يك خانه، خريد يك خودروجديد يكي از مهمترين وبهترين سرمايه گذاري هايي است كه در زندگي انجام مي دهيد. در واقع،امكان دارد بازپرداخت اين ماشين را تا چهار، پنج يا شش سال آينده تمام كنيد و بذاريد فروشنده متوجه شود شما نمي خواهيد فقط كمي خودرو را برانيد.

هركاري كه مي توانيد را انجام دهيد تا وام خودرو را بگيريد وبعد از فروشنده هم تخفيف بگيريد.خريدخودرودر كرج

اگر فروشنده به شما پيشنهادي داد كه شامل پرداخت ماهانه يك مقدار مشخص بر اساس يك وام 60 ماهه مي شود، به آنها بگوييد كه مي خواهيد همان پرداخت را با وام 48 ماهه داشته باشيد.

خريد خودرو در كرج

خريد هيجاني انجام ندهيد :

قبل از خريد يك وسيله نقليه، تحقيقات وسيعي را انجام دهيد. خريد يك خودرو با هوس يك تلاش خطرناك است.شما ممكن است خيلي دير آگاه شويد كه نمي توانيد هزينه خودرو را بپردازيد، يا امكان داردمتوجه شويد كه عملكرد خودرو با انتظارات شما برآورده نمي شود.خريدخودرودر كرج

با بررسي مدل و سبك ماشين، و بررسي نرخ هاي بيمه و منبع ماليتان، شما بايد خودرويي را بخريد كه براي سال هاي زيادي از آن لذت ببريد.

خريد خودرو در كرج

ازخريد وسايل جانبي بپرهيزيد:

خريد يك خودروجديد يك خريد بزرگ است وامكان دارد تا چند سال آينده برايش هزينه هايي پرداخت كنيد.اگر شما منبع مالي خودرو را تامين كرديد، هزينه هاي كلي لوازم جانبيتان مي تواند به سرعت بالا برود، بنابراين خريد اين موارد را تاميتوانيد كم كنيد.

خريدخودرو در كرج

 

خريد خودرو در كرج با معيار هاي متداول بيشتر آشنا شويد بخش اول

۷ بازديد

خريد خودرو

كاربرد خودرودر زندگي امروزه بشر بسيار متنوع وگسترده شده است واكثرمردم به دنبال خريد خودرو در كرج و ديگرنقاط هستند:

 


 

نمايشگاه اتومبيل صمد شكرالهي با بيشينه كاري موفق در زمينه خريد خودرو در كرج و ارائه خدمات براي مشاوره و همراهي خريداران خودرو در استان البرز همراه شما خواهد بود

براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما در ارتباط باشيد 5000 50 33 026 - 8000 50 33 026 -   9000 50 33 026

 


معيارهاي #خريدخودرودر كرج

  • بنابر تحقيقات گزارشهاي اخير، مردم عادي هنگام خريد خودرو قبل از هر چيز به پايين آمدن قيمت خودرو در آينده دقت دارند.  تحقيقات نشان مي‌دهد مردم عادي وقت خريد خودرو بر خلاف پول دارها و طبقه مرفه جامعه،پيش از زيبايي، قابليت تعمير و نگه داري و نوع سوخت، به افت قيمت خودرو در آينده دقت دارند.خريد خودرو در كرج

اطلاعات خود را كامل كنيد و بادانش زياد براي خريد خودرو در كرج و ديگرنقاط برويد:

  • مهمترين چيزي كه بايد پيش از خريد خودروبدانيد،اطلاعات كافي است ، اشتباه است كه بدون داشتن اطلاعالت به سراغ خودرويي برويد. شما مي توانيد هر چيزي را كه در مورد خريد خودرودركرج مي خواهيد بدانيد آنلاين پيدا كنيد ، سايت هاي خودروها مكان هايي بسيار عالي براي شروع تحقيق در مورد خودروها در محدوده قيمتتان هستند.خريد خودرو در كرج
  • همچنين، اگر شما در حال خريد يك ماشين جديد هستيد، قصدتان قيمت خودرو خواهد بود قيمت مبلغي است كه فروشنده براي توليد كننده ماشين پرداخت مي كند. از طرفي ديگر، اگر شما به خريد يك ماشين استفاده شده فكر مي كنيد، قيمت هاي آخر فروش مجدد آن مدل ماشين خاص را بررسي كنيد.خريد خودرو در كرج
  • اين اطلاعات به شما توانايي چانه زني بزرگي را مي دهد. اگر هدف مبادله يا فروش از خودروفعلي خود را داريد، ارزش بازار را براي وسيله نقليه خود نيز  مورد بررسي قراردهيد. دانستن ارزش خودروشما نيز مي تواند يك ابزار چانه زني قدرتمند باشد.خريدخودرودر كرج

 

خريد خودرو در كرج با معيار هاي متداول بيشتر آشنا شويد 

به نكات هاي  پيش تامين كننده مالي توجه كنيد:

  • بيشترمردم از طريق نمايندگي خودرو، وام مي گيرند، اما اين به نفع مالي آنها نيست. نرخ هاي بهره نمايندگي ها اكثرابالاتر از نرخ وام از بانك ها و اتحاديه هاي اعتباري است. بانك يا اتحاديه هاي اعتباري يكي ازعاليترين مكان ها براي وام خودرو است.خريدخودرودر كرج
  • گرچه ممكن است بهترين معاملات خودرو را آنلاين پيدا نكنيد، اما مي توانيد از اينترنت براي بررسي نرخ بهره فعلي استفاده كنيد و درآخر، هنگامي كه وام را از هر موسسه مالي دريافت كرديد، مي توانيد خودرومورد نظر خود را بگيريد.خريد خودرو در كرج

 

#نمايشگاه_خودرو_در_كرج:

براي خريد خودرو هميشه من حداقل به يك نمايشگاه خودرو رفته ام به اين صورت، با اين كار من هميشه قيمت آنها را مي دانم وباخيال راحت خودرو مورد نظر خود را نسبت به بودجه ي خود انتخاب مي كنم.خريدخودرو در كرج

اثاث مذاكره خوب:

براي من، خريد خودرويك بازي شطرنج است، نه جنگ ؛ در كنار خريد يك خانه، خريد يك خودروجديد يكي از مهمترين وبهترين سرمايه گذاري هايي است كه در زندگي انجام مي دهيد. در واقع،امكان دارد بازپرداخت اين ماشين را تا چهار، پنج يا شش سال آينده تمام كنيد و بذاريد فروشنده متوجه شود شما نمي خواهيد فقط كمي خودرو را برانيد.

هركاري كه مي توانيد را انجام دهيد تا وام خودرو را بگيريد وبعد از فروشنده هم تخفيف بگيريد.خريدخودرودر كرج

اگر فروشنده به شما پيشنهادي داد كه شامل پرداخت ماهانه يك مقدار مشخص بر اساس يك وام 60 ماهه مي شود، به آنها بگوييد كه مي خواهيد همان پرداخت را با وام 48 ماهه داشته باشيد.

خريد خودرو در كرج